מדיניות החזרת מוצרים
בקשה להחזר כספי מלא או לקבלת מוצר חדש, תתקבל אך ורק במקרים הבאים:
1. פגמים במוצר - יש לשלוח תמונה ותיאור של הפריט הפגום עד 48 שעות מיום קבלתו ולוודא שהתקבלה.
אם לא התקבלה ההודעה הנ"ל, הדבר מהווה אישור כי הפריט תקין ושלם ואין ולא תהיה כל טענה כנגד האתר לקיומו של פגם כלשהו.

2. אובדן חבילות בדרך - יש להגיש את התביעה לא יאוחר משבועיים ממועד המסירה המשוער.

כתובת שגויה / משלוח שלא היתה לו דרישה והוחזר לשולח:
משלוח חדש לכתובת העדכנית יחוייב בסך של ₪20 דמי משלוח.

 

ביטול עסקה
עפ"י תקנות להגנת הצרכן (ביטול עסקה) תשע"א-2010, ניתן לבטל הזמנה, מיום הרכישה ועד תום שני ימי עסקים שלאחריה. ביטול העסקה לפני שליחת המוצר למזמינה ייעשה ללא חיוב נוסף, ויוחזרו לה הכספים ששילמה בגין העסקה כולל דמי המשלוח.

זיכויים יועברו אך ורק לאמצעי התשלום בו בוצעה הרכישה, בניכוי 5% דמי ביטול

כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים ולנהלים של חברת האשראי.

 

לא תתקבלנה החזרות בשל מידה לא נכונה
TheDline מייצרת פריטים ייחודיים בהתאמה אישית, כל פריט שהוזמן, מיוצר באופן בלעדי ונשלח ישירת למזמינה.

החברה איננה מחזיקה מלאים. אנא הקפידו הקפדה יתירה על הזמנה בגודל המתאים. ניתן להיעזר בטבלת המידות המצורפת לכל מוצר.

במידה ונדרשת עזרה נוספת ניתן לפנות דרך "צור קשר" באתר. הפניות מגיעות ישירות אלי ואשמח לסייע.

x

#{title}

#{text}

#{price}